نمایه نویسندگان

آ

  • آذر (نویسنده مسئول)، عادل صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • آهنگری، مهسا تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
  • احقر بازرگان، نگین تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • احمدی، ایمان الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • اذر، عادل انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • اسدی، علی تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
  • اسفیدانی، محمد رحیم پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • اسماعیل پور، رضا تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • اصانلو، بهاره اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • افشاری زاده جعفری، امید خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • اقازاده، هاشم الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
  • اکبری، محسن مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • انصاری، آذرنوش تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]

ب

  • باقری، تینا ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • بلورپارسا، محمدرضا ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]

ت

  • تیموری، هادی تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • تیموری، هادی تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • توکلی، هدی تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]

ج

  • جاویدانی، مسعود راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • جلالی، سید مهدی عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • جواهری، محمد مهدی صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]

چ

  • چراغعلی، سعید رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]

ح

  • حاجی پور، بهمن الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
  • حسینی، ابوالحسن عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • حسینی، سید محمد حسین رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
  • حسینی، مهسا تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • حمیدی زاده، علی پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • حمیدی زاده، محمد رضا تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
  • خانلری، امیر تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • خانلری، امیر بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان (مورد مطالعه بانک پارسیان) [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • خداداد حسینی، سید حمید صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • خداد اد حسینی، سیدحمید انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • خزائی پول، جواد تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
  • خلیل نژاد، شهرام تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]

د

  • دانایی فرد، حسن شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • دانشور، محمد رضا تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • دلخواه، جلیل شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • دهدشتی شاهره، زهره تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش موبایلبانک در بانک صادرات ایران [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 31-48]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • دیواندری، علی ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]

ر

  • رشید، علی اصغر پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
  • رضاییان، علی رویکردهای تعامل‌پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه‌های نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
  • رضوانی، مهران مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
  • رنجبریان، بهرام کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • روستا، احمد راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
  • روستا، احمد ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]

ز

  • زارعی، عظیم تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • زنوزی، سید جعفر طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]

س

  • سالار، جمشید طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
  • سبحانی فرد، یاسر رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
  • سید جوادین، سید رضا ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • سلطا نی نژاد، نیما پاسخ رفتاری مصرف‌کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]

ش

  • شیر خدائی، میثم عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • شیر کوند، سعید تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
  • شعبانیان، سمیه ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • شکوهیار، سجاد ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • شهابی، فاطمه تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]

ص

  • صمصامی، فردیس انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • صنایعی، علی تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]

ط

  • طغرائی، محمد تقی مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]

ع

  • عامری، مهدی بررسی ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش های قابل ارائه در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توامان (مورد مطالعه بانک پارسیان) [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • عبدالله پور، سجاد تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش موبایلبانک در بانک صادرات ایران [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 31-48]
  • عزیزی، شهریار تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • علوی، سید مسلم اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
  • عیوضی نژاد، سلمان ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]

ف

  • فرخنده، مهسا مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • فیض، داود تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • فضلی نژاد، پدرام اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • فقیهی، ابوالحسن تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]

ق

  • قبه ای، محسن اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • قربانی، محمد جواد تحلیل محتوای مسئولیت اجتماعی در مقاصد استراتژیک شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • قره چه، منیژه الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
  • قره چه، منیژه راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]

ک

  • کاشفی نیشابوری، محمد رضا رویکردهای تعامل‌پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه‌های نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
  • کاظمی، علی تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • کاظمی، علی کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • کیائی، پریسا شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
  • کردنائیج، اسداله تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • کرد نائیج، اسد الله انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
  • کریمی علویجه، محمد رضا رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]

م

  • مبارکی، محمد حسن مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
  • محمدی، مصطفی الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 93-109]
  • محمد امینی، طیبه رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
  • مرادی، محمود مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • میرزایی، زینب صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
  • مقصودی شالدهی، ارزو تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • منصوری، اعظم عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
  • مهدی خواه، سید محمد مهدی رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
  • موتمنی، علیرضا تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
  • مومن، نیما مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]

ن

  • نوروزی، مهناز تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]

ی

  • یدالهی، شهربانو کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی [دوره 16، شماره 32، 1396]
  • یدالهی فارسی، جهانگیر مفهوم‌پردازی آمیزه بازاریابی در کسب‌وکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]